Praktisch

De Hieronymusschool telt circa 400 leerlingen. Zij zijn verdeeld over 17 groepen. Het team telt ruim 40 medewerkers. Onze school maakt deel uit van MFC De Bloesem in Wognum.

Schooltijden

De Hieronymusschool werkt met een continurooster. Uw kind is aaneengesloten bij ons op school. Tijdens een korte middagpauze lunchen we in de groep.

De schooltijden zijn: maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 14.00 uur.

Vakanties en vrije dagen

Wilt u weten wanneer uw kind vrij is? Hier ziet u wanneer vakanties, studiedagen en andere vrije dagen gepland zijn.

Vrije dagen / vakanties (pdf)

Schoolgids

Als ouder kiest u de school die het beste past bij uw kind. Op deze website krijgt u al een goede indruk waar wij als Hieronymusschool voor staan. Voor een compleet beeld verwijzen we u graag naar onze schoolgids.

Klachtenregeling

De Hieronymusschool staat voor een veilige en integere schoolomgeving. Mocht u vragen, klachten of twijfels hebben over gedrag op onze school, dan kunt u dat – vertrouwelijk – melden bij onze interne contactpersonen: Patricia Nederhoff, Marian Blauw en Marjo Zuiker. Zij zijn te bereiken onder tel. (0229) 571 539. Hier vindt u de klachtenregeling van SKO West-Friesland.

Klachtenregeling (pdf)

Kinderopvang

Als u als ouder op zoek bent naar voor- en naschoolse opvang in Wognum, dan heeft u volop keuze. Er zijn vier organisaties actief: Partou Villa Bloesemgaerde, BSO Obelix Het Leekerhuisje, BSO Zowiezo en BSO Boris. Met al die organisaties onderhouden wij warme contacten.

Verlofformulier

Download hier het verlofformulier.

Verlofformulier (pdf)

Vragen?

Heeft u vragen? Stel ze gerust!

Naam kind
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.